11 Ekim 2013 Cuma

Devren Bedava...

Blogu kapatalı çok olmasına rağmen hala pek çok kişi ziyaret ediyor ve yorum bırakıyor. Eğer aranızda "Ben bu bloğu mezardan diriltirim! Eski rehberleri güncellerim! Bir sürü şey paylaşırım!" diyen varsa bloğu devredebilirim. Yorum olarak neden sizi seçmem gerektiğini ve gmail adresinizi yazmanız yeterli. Troll'ün birine denk gelmememiz dileğiyle.
                                                                                                                    -0nLin3

2 yorum:

  1. S.A Dışardan Okuyorum Ve Boş Vaktim Var Bu Tür Oyunları Çok Serviyorum Ve İlk Terraria İle Başladım Oyun Arayıp Oynamaya Yani En Sevdiğim Oyunlardan İlki Terraria Oldu.Başka Soracağınız Birşey Olursa gmail Hesabımdan Sorabilirsiniz.
    mrekull@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. blogu istemiyorum fakat iletişime geçermisiniz belki beraber blog yazabiliriz?
    techyc4t@gmail.com

    YanıtlaSil